lørdag 26. desember 2020

Declaration of Independence, 22 December 2020



Jeg har aldri med vold angrepet noen og skal heller aldri gjøre dette.
Det er min rett og mange vil være enige i at det også er min plikt
å forsvare meg på alle måter, om nødvendig også med vold hvis
noen forsøker å innjisere noe i mitt blod mot min vilje.
Jeg har inget ønske eller plan om å tvinge andre til noe som helst.
Truer noen meg med injesering i min blodbane vil jeg ikke tvile
ett sekund på å bruke nødvendig selvforsvar. 

Jeg ønsker ikke å skade noen
men jeg blir tvunget til å flykte,skade eller drepe hvis jeg ikke får lov til å leve
med min blodstrøm uberørt fra tvangsinjiserte stoffer. Om jeg selv blir drept
i en slik kamp er meg likegyldig da livet som en robot er helt totalt uaktuelt
og jeg vil kjempe for å overleve uansett hvor mange som eventuelt prøver og
overmanne meg.
Det er min selvfølgelige rett å bevege meg innendørs og utendørs uten maske og
det er min rett og vise medmenneskelighet ved nærvær og berøring
av andre mennesker. Å bli berøvet denne muligheten gjør en til noe annet
enn ett menneske. Man blir mer som en robot å regne.
Jeg har inget ønske om å være i nærheten av noen som ikke vil ha meg i sin nærhet og jeg har ikke
noe ønske om å være i nærheten av mennesker som bruker maske.
Det er helt uaktuelt for meg å ha noe som helst oppmerksomhet/samvær/kommunikasjon
med folk som følger noen av de nye "lovene" fra trebokstavsinstutisjoner osv......
Jeg har ikke forakt eller ønske om å latterligjøre følgerne av tiltakene men jeg
visner helt bort ved å ha noe som helst med dette å gjøre. “Myndighetene” mener at alle er
umyndige og folk aksepterer dette. Jeg kan ikke tenke på julehygge eller juleribbe
når vi alle er i fengsel. Jeg har ingenting å snakke med folk om lenger.
Det er veldig trist å bryte kontakten med det viktigste i livet; mennesker jeg er glad i.
Jeg forventer ikke og ønsker ikke aplaus.
Jeg håper på respekt fra noen ytterst få og regner med å bli kalt for begreper
som ikke har noen faktisk betydning som feks: konspirasjonsteoretiker, aggresiv person,
"loner", nazist, terrorist,++++, osv......
Det er selvfølgelig latterlig å forsvare seg mot slike latterlige annklager.
Jeg orker ikke å oppholde meg i nærheten av alle disse absurde tiltakene
som er virksomme for tiden. Jeg skal aldri ta en PCR test eller noen annen test.
Døden ville vært ett foretrukket valg fremfor det nå “normale” umenneskelige
og unaturlige liv som påtvinges folk.
Jeg drar ut i naturen hvor jeg kan holde alt dette på avstand (til en viss grad ).
Jeg er far og barna har blitt voksne. Hadde ikke det vært tilfellet ville jeg selvfølgelig
gjort alt for å skåne dem fra mishandlingen som nå foregår i form av ummeneskeliggjøring
ved distansering. Barna er ikke istand til å forsvare seg mot misbruk og de forstår heller ikke
at de blir misbrukt.


Fred være med oss, la menneskene våkne opp.......i år eller f.eks om hundre år


Kjartan Haug, 22 desember, 2020