mandag 13. august 2018

Stråling er en alvorlig sak som anngår hele befolkningen




















For det første vil jeg av prinsippielle grunner ikke ha en legeærklæring ( Jeg er ikke interessert i å "bevise" at jeg ikke lyver om egen sykdom og ihvertfall ikke av noen som mener at jeg har vrangforestillinger. Min fastlege er en meget hyggelig person men på dette punktet er det latterlig av meg å innta en belærende rolle i forhold til min lege )siden jeg vet at jeg blir syk og for det andre så sier min lege at han har blitt instruert om å ikke skrive legeærklæring av den typen min strømleverandør etterspør.
Jeg ønsker ikke å "krype på knærne" for å ikke ha noe ikke bare jeg, men mange både vitende og uvitende blir alvorlig syke av. Dette er grunnen til mitt valg å si opp strømmen slik at jeg selv "er min egen sjef på eget bruk" :



Det er sannsynlig at Eidsiva har lyttet til min beskjed om min sykdom på telefonsvarer 400 166 69. Eidsivas innstallatør har lagt lapp i postkassa mi med beskjeden at jeg skal kontakte dem. Dette har jeg ikke gjort da det eneste som er viktig for meg er å ikke få en ny måler innstallert. Har absolutt ingen lyst til å diskutere med noen om jeg er berettiget eller ikke til å ta et slik valg.